راز جوکر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

Value of Time

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

آیا یک سال ما واقعا 365 روز میگذره؟

نمیدونم تا حالا این جمله رو از کسی شنیدین "n سال گذشت..انگار همین دیروز بود"

من خیلی این جمله به گوشم خورده

واقعا چی میشه که آدم به این جمله میرسه

شاید علتش این باشه که بیشتره ما دنبال اینیم که زمان بگذره و بریم سراغ یه کار دیگه

من دنبال اینم که این پست تموم بشه برم یکم کلش بازی کنم، بعدش اینستاگرام چک کنم، بعدش میخوام کارام زودتر تموم بشه برم خونه، ناهار بخورم، بعد از ظهر برم بیرون، شب سریال ببینم و بخوابم تا فردا صبح بشه تا دوباره این کارا تکرار بشه...

جالب اینجاست که گاهی عجله هم داریم که هر روز این کارای تکراری رو زودتر انجام بدیم

اینطوریه که یک هفته میگذره مثل هفته قبل و یک ماه مثل ماه قبل و یک سال مثل سال قبل

همه عجله داریم تا زودتر بگذره زمان تا به آخر خط برسیم

همه داریم میدویم تا زودتر به آخر خط برسیم

میگن زندگی آدم دو مرحله داره

مرحله اول : در انتظار رسیدن به مرحله بعدیم

مرحله دوم: در حسرت مرحله قبلیم

یعنی یا داریم انتظار می کشیم یا حسرت میخوریم

ولی مثلا اگر یکسال یک مسافرت خوب بریم تا یه تفاوتی با سال قبل داشته باشیم اون سال یکم دیرتر میگذره

یا واسه من اتفاق افتاده وقتی میرم مسافرت واسه یک هفته و برای هر صبح و بعد از ظهر یک برنامه دارم بعد یک هفته میبینم این هفته چقدر دیر گذشت. چون 14 برنامه مختلف و غیرتکراری داشتم. این هفته دیر گذشت یا هفته های دیگه زود میگذره؟


 

  • yashar ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">